niedziela, 3 stycznia 2016

Moja nieobecność...

Przepraszam, za to, że nie pisałam postów, było to związane z nauką, jak i świętami, lecz w dużej mierze z brakiem zapału. Mam ogromną nadzieję, że ktoś to czyta i nie piszę tego tylko dla siebie, ponieważ naprawdę, chce wam wszystkim pomóc, byłabym wdzięczna, abyście przesyłali tematy o których chcielibyście przeczytać. Jeśli macie jakiekolwiek problemy, a nie macie z kim porozmawiać  - napiszcie na mój e-mail : Adrianna.kotarska2302@gmail.com
Nie jestem idealna, ale zdaje sobie sprawę, iż niektóre osoby wolą porozmawiać z kimś innym, z poza waszego otoczenia. Bardzo was PRZEPRASZAM.
W tym tygodniu pojawi się nowy post na temat kłamstw, mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu :)

Z wyrazami szacunku i przeprosinami, Adrianna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz